Äntligen fick ändan dunsa ner i soffan


Tränat och färdig. Sitter här med en kopp te, som många andra kvällar. Super gott, speciellt på kvällen av någon anledning. Det känns som teet blir godare när man har mysig omgivning, tända ljus, en mysig katt och snö som faller utanför rutan(dock bara plask, men orden klingar fint).
Nu ska jag fortsätta myset i min ensamhet då min fina sambo är iväg och spelar innebandy ute på landet. Vet inte riktigt vad ska jag göra. Antingen ska jag börja måla min tavla, hur många gånger har jag sagt det egentligen? Eller så ska jag sätta igång tv:n och titta på Sverige värsta bilförare, eller ska jag spela xbox? Det sistnämnda måste jag säga lockar mest. Jonas överraskade nämligen mig med ett spel i min genre, Shrek. Annars har han bara köpt krigarspel, fifa och annat jag inte har tålamod till. Dock är Shrek ett mer äventyrsspel, för barn över 11, vilket passar mig utmärkt. Xbox blir det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill också spela Shrek

2009-03-12 @ 21:06:40
Postat av: Jag;

då får du komma hem eller komma på besök, så kan vi spela Shrek :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback