Blåljus och information

Som så många andra dagar på sistone, måste jag stressa hem. Efter en rekordsnabb färd hem (förhoppningsvis) måste jag haffa något i kylen, äta det snabbare än blixten för att sen slänga mig in i RF (röda faran) för att bege mig ut på Jet och tanka, samt hämta Olle och tillslut Linda, för att sen bege oss till Helsingborg där ett informationsmöte om polisyrket äger rum. Jisses vilken lång mening, svensklärarna hade inte blivit glada över den, tur för mig att jag inte går i skolan längre...
Aja, mötet ska bli super intressant, får hoppas att det ger lika mycket som jag förväntar mig. För höga förväntningar är dock aldrig bra, så jag minskar dem något och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback