Det kom en och annan tår


Jaha, så har Ullan gullan lämnat landet igen. Jätte mysig kväll igår, som tidigare nämnt spenderades hemma hos Ullis. Det bjöds på god mat och dricka, massa snack och en hockey match som jag och Emelie vann, trots ett egentligen fusk mål gjort av Michelle och Ullis. Vid elva tiden var det dags och bege sig hemåt och det blev en och annan tår. Usch vad jobbigt sånt där är. Som jag/vi sa igår, det går otroligt fort och plötsligt är vi nere hos henne, och nästa gång är hon hemma, tillbaka hos oss. Fina Ullis.

Dagen till ära, slog upp ögonen redan kvart över åtta (på en lördag, fråga mig inte varför). Då kom en mysig och busig liten katt hoppades i duntäcket och ville mysa. Vid nio tiden gick Jonas ner och köpte nybakta bullar samt wienerbröd som vi smaskade i oss. Sen fram mot tolv tiden begav vi oss ut på fotboll, BBK mot Marieholm, där det tyvärr blev förlust. 1-2, så nu vet du det Dannis :)
Nu sitter jag bara hemma. Jonas befinner sig på sin gamla hemadress och tittar på fotboll. Jag har precis skrivit färdigt mitt personliga brev som ska skickas in till polishögskolan. Rakt över gatan har jag världens bästa granne som har tagit hem mitt högskole prov samt slutbetyg för att scanna in det till mig, sen är jag helt redo. Ska vänta och skicka in det tills senare, så Jonas också kan läsa igenom det. Det känns ganska bra i alla fall och jag tror jag har fått med allting.
Kvällens planer än så länge, är tacos och melodifestivalen. Heja Måns eller Alcazar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback