Det löser sig

Nyss hemkommen från Folket Hus nere i stan där jag, mamma, Ingrid och Linda har spenderat de två senaste timmarna tillsammans med några andra. Vi har nämligen varit på seans. Väldigt, väldigt intressant och spännande, minst sagt. Jag förstår om folk inte tror på sånt här, och jag vet själv att jag har tänkt likadant, men efter ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Det känns alldeles för overkligt att tro på, men samtidigt är det alldeles för stort att ignorera.

Nu är jag hemma, och som vanligt på onsdagar ska jag krypa upp i soffan och fundera på kvällens händelser samt titta på Efterlyst.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag säger bara en sak mormor

2009-03-04 @ 22:23:14
Postat av: Jag;

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback