En gammal klassiker


Se där ja, snart är måndagen också avklarad. Otroligt.
Har precis kommit hem från ett step up pass ute på friskis, såklart tillsammans med Emelie. Känner att tröttheten börjar komma ikapp nu. Nu blir det duschen följt av pyjamas och mys i soffan med Jonas och Svante plutten. Dagen annars har erbjudit jobb och veckohandling. Det är nog det som är mest vuxet med att flytta hemifrån. Man måste göra det, annars blir det ingen mat, för ingen annan gör det åt en. Om det är något man saknar ibland, så är det mammas mat som alltid stod färdigt på bordet om kvällarna.
Fast för mig är det inga problem, jag gillar att stå i köket och fixa och dona, än så länge :)
Nej, nu svamlar jag mest. Jag går och gör det jag ska, sen håller jag kväll.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback