En lagom söndag


Garderobsrensning, klart!
Sedan ungefär en timme tillbaka har jag varit instängd i garderoben, fullt upptagen med tankar som "slänga, spara, slänga". Nu är jag färdig, och det blev minsann en liten hög med kläder som ska skänkas till någon annan trevlig prick. Det bästa när man rensar är att där blir plats för nya plagg, lite nytt och fräscht tackar man inte nej till.
Nästa punkt på schemat är en välbehövlig dusch och sen ska vi ta oss en promenad till mamma&pappa där det serveras söndagsmiddag i form av kalops. Jisses vad gott!
Till efterrätt blir det vaniljpannacotta med rabarbersås, åh yummie, yummie.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det smakade bra

2009-03-15 @ 18:56:29
Postat av: ღ Sofiα Werℓin

jag skulle också behöva rensa i min garderob!!

Postat av: ღ Sofiα Werℓin

Jo men precis :)

2009-03-16 @ 12:14:24
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback