Fast geisha är aldrig fel

Det blev lite små saker inhandlade på Väla, dock inga svarta jeans och ingen svart väska. Däremot ett armband, skinn handskar, skålar till Svante och lite annat smått från Ikea. Inget märkvärdigt alls, men det var saker som behövdes.

Nu är Linus här och vi har precis sett filmen Pineapple Express, en väldigt...vad ska man säga. Flummig film. Flummig är minst sagt ett ganska beskrivande ord då filmen endast handlar om droger. En ganska komisk och helt ok film. Svante, terroristen är såklart också här och har hoppat och prasslat i våra godispåsar under hela filmen. Och på tal om godis, fan vad lätt jag blir trött på lösgodis. Som vi nämnde igår att man kan föräta sig på något. Jag tror börjar göra det med lösgodis för tillfället. Jag äter bara några bitar, sen är det inte gott och roligt längre. Nu är det naturgodis som gäller för hela slanten.
Nu återgår jag till min gäst, sen blir det en kort biltur då jag ska lämna av Linus hemma. Sov gott folk.

Kommentarer
Postat av: Potee

haha, såg den filmen för några veckor sedan, den är riktigt utvecklingsstörd:p Men Seth Rogen är rolig..

Postat av: Potee

haha, såg den filmen för några veckor sedan, den är riktigt utvecklingsstörd:p Men Seth Rogen är rolig..

2009-03-21 @ 06:42:03
URL: http://pontuswerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback