Fint besök


Vilken överraskning jag fick precis!
Inklampandes på kontoret kom Olle, Philip, Mattias och Pisha. Jösses vad bruna Philip och Pisha var, verkligen svart mot vitt när man jämförde sig själv mot dem.
Lite färg hade väl jag också haft om jag varit borta i två månader, så det så. De hade precis tryckt i sig kebab/pizza och gissa om här luktar mat nu? Visst, maten är god, men osen... nja. Åh det var roligt, fler överraskningar åt folket. Nu måste jag bara träffa min favorit Dannis också. Ska ringa dem direkt när klockan slagit halv fem och då jag ska bege mig vidare dit dem är. Hurray!

Kommentarer
Postat av: l-o

Blir det ingen Core idag då? =) /Sara

Postat av: Jag;

nej, jag tror inte det :)

Jag såg dig däremot i tisdags, på medel kanske?

Själv provade jag spinning, hej rump ont!

2009-03-26 @ 15:57:11
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback