Följande konversation utspelar sig under en lunch tillsammans med Jonas

(Vi pratar om Pontes blogg, din blogg är hett nyhetsstoft här hemma vet du)

Jag: De hade varit på hockey match, NY Rangers mot Ottawa eller nått sånt.
Jonas: Okej då.
Jag: Där spelar många svenskar väl?
Jonas: Ja, jag tror det
(Här känner jag för att imponera på Jonas och tro att jag kan dessa namn)
Jag: Mm, typ Henrik Lundqvist och Tage Danielsson
Jonas: HAHA, Tage Danielsson?
Jag: Ja?
Jonas: Haha, den är han skådespelaren.
Jag: Jaha, men skit samma, han.
Jonas: Du menar nog Daniel Alfredsson
Jag: Ja, precis han! Tage Danielsson, det är typ samma sak.

Jonas: Haha okej.


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha jojo, de var roligt!!! känner igen mig... :D haha

2009-03-27 @ 17:51:50
Postat av: Jag;

ja, där sitter man och försöker vara någorlunda insatt i hockey, men icke... tack för kortet! Läste ditt sms lite sent, sorry!

Postat av: Potee

hehe det uppskattas, bättre lycka nästa gång dock:p Hälsa Lobi..

2009-03-28 @ 17:51:26
URL: http://pontuswerner.blogg.se/
Postat av: linus

jag håller med dig jojo.. tage danielsson.. word up!

2009-03-30 @ 03:41:37
URL: http://linussorensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback