Hej fredag


Tjenixen tjena.

Gårdagen gick i ett. Direkt efter jobbet var det dags för ett Core pass ute på Friskis, lika jobbigt som vanligt, men med Emelie som sällskap går allting som på räls, som man så fint säger. Roligt att ha någon med, speciellt i går, då vi hade en del att prata om, haha :)
Väl hemma från träningen åt jag lite gott innan jag hoppade in i duschen, blev livrädd när där stod en man i badrummet när jag vänder mig om. Som tur var, var det bara Jonas som smygit sig in och skrämde mig. Sen stack jag iväg och träna Anna, Malin, Kajsa och Lina en pyttestund innan jag körde vidare på Jge´s i hopp om att hitta Singoalla kex till Jonas(han har verkligen fått dille på dessa). Som sista kund inne i affären, hade dem dessvärre ingen kex, no luck for Jonas. Sen rallykörde jag hem, där sen Emelie satt och väntade och sen tittade vi på Lyxfällan. Jonas, som fortfarande hade sug efter Singoalla, fick sina j*vla kex runt halv 11 efter att jag kört ut på Statoil och sen lämnat Emelie hemma, jag är den bästa flickvännen. Det var gårdagen.

Fredag idag, wiiiiiiiiiihooooooooooooo.
Bara jobb som gäller på dagen, sen ska jag iväg och göra ett simprov till polishögskolan. Ska visa för en badvakt att jag kan simma både bröstsim och ryggsim, samt hämta en stackars docka på botten. Lite nervös, men det är saker man kan, så egentligen är det inga problem. Kvällen till ära sen är inte alls planerad. Jag får se vart vinden tar mig. Har jag sällskap på något sätt kanske, kanske jag ska hämta Olle (som troligen kommer vara smått berusad) nere på Strandpaviljonen efter en studentfest och köra honom hem, men det får tiden utvisa.

Hm, vad ska jag äta till lunch?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback