Huvudvärken är borta och kvällen är som vanligt underbar

Här sitter vi, jag och Jonas och tittar på världens gulligaste Svante. Han ligger för tillfället och sover djupt, djupt samtidigt som han drömmer, vilket resulterar i ryckningar som är ur gulliga. Har ätit en smaskig thaisoppa med ris och nu är jag proppmätt. Ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag koka mig en kopp te och krypa ner i sängen. Somnade riktigt sent (enligt mig) igår, så idag är det tröttheten som leder kampen mot piggheten. Fast jag ska försöka att inte somna redan, men somnar jag, så somnar jag. Jag låter kroppen och sömnen ha sin gång :) 
Jonas har tagit kommandot över datorn från och med halv nio, då sändningen av Roma mot Arsenal sätter igång, och då är det inte lönt att försöka prata med honom, eller störa honom för den delen. Därför föreslog jag själv att jag kunde ockupera sängen redan tidigt, med en kopp te och min bok. Låter alldeles perfekt. Nu ska jag pussa och krama på Jonas innan det är dags för fotboll... idag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback