Go Mary Jane


Det blev ingen Popkorn final idag för min del. Sitter hemma med huvudvärk och mag ont, så det kändes inte allt för lockande, typiskt. Är ju världens bästa Linus och basist, trogna fan, det har alltid gått bra när jag har varit där. Håller tummarna super mycket att det går bra ikväll också! Heja, heja.

Annars sitter jag nerkrupen i soffan, som vanligt? Har poppat lite popkorn och har några bitar mörk choklad sidan om. På tv:n är det som vanligt på onsdagar 21.00, Efterlyst som visas. Det är lika spännande och givande varje gång. Min ansökan till polishögskolan är för övrigt klappad och klar. Nu är det bara vänta och åter vänta kvar.

Kommentarer
Postat av: Fritte

Dom kom tvåa, så det var ok :) Glömde svara dig på ditt mess! Hoppas det är bättre med dig! pussss

2009-03-19 @ 10:56:39
Postat av: Jag;

du behövde inte svara :)

hoppas inte linus blev alltför besviken på...

tvåa är ju super! :) Läste lite om tävlingen på hd.se. Var ettan värdig vinnare då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback