Ny dag

Jaha, så var söndagen också här.
Har lite ärende att fixa nu på förmiddagen innan vi ska iväg på födelsedagsmiddag hos Farmor för pappa. Det är ju faktiskt idag han fyller år, men som tidigare nämnt firades det igår natt också. Försökte ta en del bilder med tanke på att pappa kanske vill ha det som minne, snäll jag är. Nu ska jag hoppa i några okej kläder, bege mig ner mot stan för att hämta RF, köra till City Gross för att sen komma hem igen och invänta farmor, ska nämligen hjälpa henne med en sak inför kalaset. Väl hemma där efter, ska jag vänta att klockan blir fyra, då jag ska hämta morfar som äntligen ska få komma hit och se vår underbara lägenhet. Sen kör vi vidare till farmor för utsökt middag med släkt och vänner. Låter som en toppen dag, enligt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback