Om några timmar är det lill lördag


Hej å hå, här sitter jag. Jag mår mycket bätte nu än vad jag gjorde tidigare, igår och i förmiddags, vilket är super skönt. Har ingen aning om vad som spökade runt i kroppen, men jag hoppas det håller sig borta.
Nu har vi precis ätit en smaskig middag, dragonkyckling med ris, och nu är det tänkt att jag ska hoppa in i duschen för att sen hoppa vidare rakt ner i myskläder. Sen lär väl jag väl spendera resten av kvällen liggandes i soffan. Ska försöka läsa ut min bok jag håller på med, så jag äntligen kan få börja på "Män som hatar kvinnor". Nej gott folk, jag har inte gjort det halva Sveriges befolkning har gjort, nämligen läst den boken, så jag antar att det är dags nu. Ha en trevlig tisdag kväll


Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag vet! HELGALNA :D

Postat av: Paulina

Nej jag har inte hört något alls faktiskt! Lär väl inte bli något denna veckan antar jag... :(

2009-03-18 @ 09:50:17
URL: http://metrobloggen.se/paulinawallentin
Postat av: syster

men e de inte ja pa den dar bilden?

2009-03-19 @ 10:47:50
Postat av: Jag;

vi är slående lika ibland... det är faktiskt jag :)

2009-03-19 @ 13:36:41
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback