tolfte mars, tvåtusennio


Puh, vad jag är uttråkad/trött/lat, kalla det vad ni vill. Själv har jag ingen aning.. Trött tror jag inte att jag är, har för att mig att klockan endast visade 22.15 sista gången mina ögon orkade lyfta på de tunga ögonlocken. Jonas som tittade på fotboll, som tidigare nämnt. hade inte krypit ner förrän vid tolv tiden, då matchen gått till förlängning och straffar och allt, ja jag vet inte vad. Har jag märkt det? Nix, då låg jag nog i den djupaste dvalan, härligt är det.
Dagens schema är lik ganska många andra dagar. Jobb och träning följt av något diverse skoj. Har verkligen fastnat för det här med träning, det är ur skönt varje gång man kommer hem efter ett pass och känner att man verkligen har gjort något. Det har blivit som en rutin och nu behöver jag liksom inte tänka "orkar jag träna ikväll?", nu är det helt tvärtom, "ikväll ska jag träna". Jag sitter redan här och tänker på kvällens pass, Core, som är lika roligt och givande varje gång. Älskar ledaren vi har, hon sprider glädje och passet blir tusen gånger bättre bara genom ett leende, mer sånt i världen.
Nej, här kan jag babbla på.. nu ska jag hämta kaffe och fortsätta spendera någon timme till framför dumburken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback