Våffeldagen och lill lördag


Äntligen en anledning att få äta våfflor. Hm, sanningen är den att jag hade kunnat äta våfflor när som helst, men det är ändå något speciellt när maträtten faktiskt har en hel dag tillägnad sig själv och när man blir bjuden. Mums, mums och åter mums.
17.30 ska vi infinna oss hos Thomas&Ingrid för våffelpartaj.

För övrigt, jag kämpade verkligen med bilden nedanför, Oskar fick sen äran att gissa vad jag ritat, dagen till ära så att säga. Ja, vi har ganska lite att göra när vi har paus/lunch/rast, don't blame us. Ser ni hans svar? Spaghetti?
DET ÄR EN VÅFFLA I FIN FORM MED SYLT OCH SOCKER PÅ, det ser väl vem som helst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spagetti med köttfärssås solklart!

2009-03-25 @ 16:17:48
Postat av: Lina

jag såg det inte, Jojo, i am sorry ;) haha

2009-03-25 @ 18:12:08
Postat av: Anonym

självklart ser man att det är våfflor inget snack om saken

2009-03-25 @ 18:36:25
Postat av: Jag;

LINA! menar du allvar? Formen och allt är ju precis som en våffla... snyft :(

jag håller i alla fall med anonym nummer två, då jag vet att nummer 1 är Oskar. Helt klart en våffla!

Postat av: Potee

USA röstar våfflor!!

2009-03-25 @ 21:20:46
URL: http://pontuswerner.blogg.se/
Postat av: Jag;

jeah! våffla vinner!

2009-03-26 @ 08:22:24
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback