Aj, aj, aj

Precis hemkommen från mamma&pappa där jag hade planer på att bada och ligga på spikmattan som tidigare nämnt. Visste inte riktigt vad mina förväntningar på den ryska mattan var, men det var minst sagt obehagligt. Att utsätta kroppen för den intensiva smärta som faktiskt uppstår de första sekunder är inte normalt. Det var svårt. Jag försökte, men det gick inte. Jag reste på mig, helt ärligt, med gråten i halsen och sa att jag inte ville mer. Men mamma fick mig på andra tankar, att testa med linne på mig. Sagt och gjort. 15 minuter senare, varm och röd på ryggen så reste jag mig upp. Sen var det dags för benen, vilket gick mycket lättare, men det gör ont, faktiskt. Fast hjälper det, så visst. Jag lär ju testa fler gånger, ska försöka få Jonas att lägga sig på den också, mest bara för att.
Nu återgår jag till Criminal Minds och mitt riesen choklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback