Äntligen hemma

Hej å hå. Nyduschad sitter jag här och äter en macka samt dricker en kalas god smoothie på jordgubbar, hallon, nötter, och yogurt. Tittar på, som rubriken säger på Äntligen Hemma, de håller fortfarande på att renovera det stora huset på Lidingö och det är galet vad snyggt det kommer bli. Lyckliga familj, och en rik sådan,  som lyckas haffa det. Varför jag skrev rik familj är för att priset kommer att ligga på ungefär 12 miljoner svenska riksdaler, det är en ju strunt summa, det har väl alla i bakfickan.
Usch, nu vill jag inte sitta här mer än jag behöver. Räcker med sju timmar om dagen...tillbaka till tv:n, som kanske inte är mycket bättre, men lite variation får man unna sig.
Heja Malena Ernman också förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback