Dessa vardagsdilemma

Som sagt, jag är säkert lite efter, men jag håller just nu på med Stieg Larssons första bok, Män som hatar kvinnor och jag är helt fast. Minsta lilla stund jag får över ägnar jag till boken. Den följer med i väskan fram och tillbaka till jobbet, tillbaka hem osv. Det är så en bok ska vara, toppen. Nå, när jag kommit hem idag har jag två alternativ...ett; ta det lugnt, laga lite mat och umgås med Jonas innan det är dags för BoIS 19.00. Två; sticker ner i borstahusen, springer/går/joggar en runda på slingan, skyndar mig hem, äter och sticker på BoIS. Egentligen "måste" jag alternativ två, då det närmar sig för fystest, men jag hatar samtidigt att stressa. Åh, nu blev det stressigt att bestämma sig också. Jag får fundera ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Lina

Känner igen det där med boken. Jag är på trean nu och är helt fast! Gud, vill inte att det ska ta slut.

2009-05-14 @ 16:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback