Torsdagen den tjugoåttonde maj

Det var inte den bästa dagen igår. Kristianstad gick inte riktigt som önskat och champions league finalen, vad ska man säga? Var befann sig vinnarinstinkten? Nej, det var inte United som man brukar se dem, och varför just i finalen? Äsch, hur som helst. Fick god kebab, lite choklad och cola till kvällsmat i alla fall, lite sådär tröst mat. . Idag lär jag inte kunna göra någoting överhuvudtaget, det är knappt att jag kan resa mig från kontorsstolen och när jag skulle upp från sängen i morse ska vi inte prata om. Blir nog ett bad hos mamma&pappa ikväll och kanske en stund på spikmattan, om jag vågar vill säga. Idag känns det lite bättre, och på måndag är det nya tag igen. Har jag väl börjat springa, tänker jag minsann inte sluta bara sådär. Jag tar helgen som återhämtning, god mat och vänner låter som en bra idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback