1:a advent?


Jisses, det var först imorse när jag satt och skrev in saker i min kalender som det slog mig att första advent närmar sig med stormsteg. Vanligtvis brukar jag ha inhandlat en hel del julklappar vid denna tidpunkt, men i år, noll, zero, nada. Det är illa. Jag är ju planeraren själv och jag hatar att vara sent ute med sånt här. Typiskt. Dessutom, som tidigare nämnt, har jag blivit av med sms:et där allas önskelistor stod, och därmed är jag tillbaka på rutan ett igen. Jag ska i alla fall ha minst två julklappar fixade när första advent knackar på dörren, det är om 13 dagar, så det ska jag väl hinna. Det betyder också att det bara är ca 13 dagar tills man får börja julpynta? Visst? Fast, trots det är första advent, är det fortfarande november, och det känns fel. Jag blev plötsligt stressad.


Kommentarer
Postat av: olatidman

hahahhaa julstress redan?

Postat av: Jag;

ja, faktiskt. Det är inte så redan! :)

2009-11-16 @ 21:07:33
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback