God kväll gott folk

Sådär ja, träningen är avklarad, jag är nyduschad och pyjamasen är på. Nu har jag krupit upp i soffan tillsammans med Jonas. Sitter och halv tittar på matchen mellan Italien-Sverige, där Sverige dessvärre ligger under, men egentligen kan jag inte bry mig mindre. De spelar inte för något, då hejar inte jag :)
Träningen gick över förväntan och jag märkte verkligen att jag saknat det. Det är riktigt skönt att träna, inte minst efteråt. Jag har aldrig varit ett fan av träning, men det har växt fram mer och mer, och jag hoppas det är här för att stanna. Nog pratat, eller skrivit, nu stänger jag ner dumburken för idag och ska alldeles strax hoppa i sängen för att vara pigg och alert, hm, när alarmet ringer 06.20 (+ två snoozningar). Snart helg!


Kommentarer
Postat av: K

JOJO vill du se film med mig ikväll eller?????

JAG har ingenting att gööööööööööööööööööööööraaaaaaaaaaaaaaaaa

2009-11-19 @ 10:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback