Här går det undan


Hejhopp galopp.
Nu har jag hunnit plugga en liten stund (alldeles för liten egentligen, men alltid något), lagat mat, samt hunnit äta maten och pussa lite på Jonas, nu sticker jag vidare till Lina, där kvällen ska spenderas med henne, Ullis och Frida, och såklart, den där filmen också. Mitt uppdrag för kvällen var att ta med russin och mandlar, så jag antar att det bjuds på glögg också, om inte, så har Lina något konstigt för sig, haha. Nej, upp och iväg. Återkommer imorgon med en s.k recension av filmen. Adíos? Adiós? Vilket är rätt? Äh, hejdå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FANTASTISKT FIN BILD JOJO!! Mkt missnöjd med att det inte blir julgodisbak på söndag men fan alltså, som sagt, vilken fucking dag som helst!! Hahha.. Hoppas du har en bra kväll.- LOVE YOU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback