Här var det tomt

God middag gott folk.
Här har jag nu suttit placerad sen ungefär 50 minuter tillbaka. Jag sitter nämligen och råpluggar. Det är faktiskt riktigt intressant, men fan, engelsk psykologitext är inget att hurra för. Tacka vet jag, lexikon på internet!
Hur som haver (Lina, Ullis, Frida, Michelle! ;)).
Idag är det, som alla säkert vet, Fars dag och givetvis ska detta firas. I år blir det ingen present utan idag ställer jag och Liziz till med middag. Vid två tiden ska vi ses på Citygross för att inhandla allting som behövs, sen beger vi oss hem till mamma och pappa för att påbörja middagen. Klockan fyra ska den vara serverad, för att i god tid hinna äta innan det är dags för Manchester United att vinna över Chelsea.(Heja, heja!)
Detta är väl vad dagen kommer erbjuda och i mina öron låter det faktiskt helt perfekt. Dock anar jag att jag måste ta med mitt plugg dit, för att hinna läsa igenom allting innan vi ska "träffas" i gruppen ikväll. Äh, det löser sig, det gör alltid.
Och bilder från i fredags, då vi firade Ullis, lär också dyka upp, jag har bara inte orken att sätta mig och fixa det, men snart så. Den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag väntar på något gott!! :D I synnerhet Erik-bilden.. hehe. Puss Jojo, du är världens goaste:)

Postat av: Fritte

haha jojo du måste lägga upp alla, eller skicka :D fan va kul vi hade! =)

2009-11-08 @ 18:10:17
Postat av: Jag;

Haha Erik bilden kommer!

Frida; Jadå, de kommer, de kommer! easy now, haha

2009-11-08 @ 19:36:03
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Pongi

Jag vill se alla bilder på JA. Lägg gärna upp dem på fejjan och tagga honom med! mohaha

2009-11-08 @ 21:47:13
Postat av: Jag;

hahaha, ponte, har du hört om hans bilder? :)

2009-11-09 @ 08:32:03
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Pongi

Fick en liten förhandstitt när jag besökte suellsgatan i lördags:p

2009-11-09 @ 14:50:49
Postat av: Jojo

aha, det förklarar varför batteriet var slut.. hm

2009-11-09 @ 16:04:33
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback