Helsingborg, Väla och Ikea

Sedär ja. Nästan precis hemkommen, eller ja, för en timme sedan. Blev en super snabb runda inne i Helsingborg city, där vi sprang under paraplyet, från knutpunkten till Naturkompaniet för att äntligen köpa min vinterjacka. Jag älskar den! Snabbt tillbaka till bilen och sen brummade vi vidare mot Väla och Ikea, där det blev smarrig kvällsmat i form av wok, och där jag egentligen skulle lämna in min mobil på lagning, men ICKE. De vägrade hjälpa mig och sa att det var ett fall för försäkringsbolaget eftersom jag inte har någon garanti kvar, nähä? Fast jag har en mobilförsäkring hos er? Hur som helst.
In på Ikea och agera värmeljus handlare till både oss själva, liziz och Toni samt mamma och pappa. Sex, sju paket ljus senare (och lite glödlampor, en lack hylla och lite annat) var vi nöjda och styrde racer bilen hemåt i regnet. Nu är vi som sagt hemma och jag placerat ändan vid köksbordet där jag nog spenderar ytterligare någon timme eftersom vi har lite grupparbete på gång. Dags att sätta igång med den fyra sidor långa analysuppgiften om intrapersonal, interpersonal och environmental system, input och outpus, homeostasis, positiv och negativ feedback loops, escalation m.m. Visst låter det spännande? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback