Hurra!

Idag är en bra dag, och jag hoppas det håller i sig, imorgon, övermorgon, söndag, måndag, tisdag, onsdag... och för alltid. Heja, heja!
Annars rullar dagen på, har skickat runt 250 mail, så jag ligger bra till fortfarande. Lite mindre än hälften kvar, och det ska jag försöka hinna innan jag traskar ut härifrån 16.30. Kvällen till ära lär spenderas vid köksbordet med huvudet ner i boken, det är nämligen dags för nästa inlämningsuppgift. Den 22:e december ska den vara inne och jag vägrar sitta med den under sista helgen innan jul, därför sätter jag eld i baken redan nu och försöker vara färdig i god tid. I och med mitt plugg ikväll, hoppas jag att Jonas står för matlagningen, håll tummarna för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback