Hurra?

Noll inspiration till lunch idag. Jag traskade bort till City Gross och tänkte handla det jag behöver till kvällens middag (endast parmaskinka) nu istället för att trängas och bli irriterad om jag gått dit efter jobb. Hur som helst, med tanke på att jag gick dit, tänkte jag också fixa en lyx lunch. City Gross har allt, så egentligen är det bara att välja och vraka, grillad kyckling, soppa, bullar, frukt, pålägg m.m. Vad tror ni jag gör? Jo, går till frysdisken, tar en färdig rätt och går och betalar. En tråkig jäkla färdigrätt, en pasta Alfredo. Jisses, var har inspirationen tagit vägen? Tur jag ska laga god mat ikväll, kyckling med feta ost, soltorkade tomater och örter och sen inlindad i parmaskinka, yummie! Nu återgår jag till dagens arbete, några timmar kvar, sen håller vi helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback