In english, please

Igår runt halv åtta stack jag iväg till Espresso House och väl där hittade jag Lina, sittandes ensam med sin bok. Sen droppade resten in, Malin, Kajsa och Anna, och tillslut var vi samlade. Det är verkligen så skönt att bara prata av sig, om allt mellan himmel och jord. Köpte en smarrig varm choklad av EH:s bästa barista, och kära kusin vitamin, Gabby också, mumsigt. Väl hemma, efter ett kort besök hos mamma och pappa, hoppade jag in i duschen, smorde in mig, och sen kröp jag faktiskt ner i sängen. Kanske lite tidigt, men vadådå? Tittade på America's Got Talent, följt av första halvan av Vänner, innan ögonen föll ihop, lagom i pausen till Vänner.

Idag är det onsdag, och idag står det faktiskt träning på schemat, 18.00 är det dags. Ser fram mot det riktigt mycket och nu ska ingenting stoppa mig. I och med det säger jag godmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback