Ja, äntligen

Jag har letat och letat och nu äntligen har jag hittat sladden till mobilen så jag kan föra över lite bilder. Inte för att jag har några super roliga bilder, men ett inlägg blir alltid lite roligare med bilder också. Hur som helst. Lördag förmiddag, har varit uppe sen runt nio, eftersom jag inte kunde somna om efter Jonas gick hemifrån vid kvart över sju. Han och Jonas är nämligen i Lund, tror jag, och tittar på en tävling där Raimon är med och tävlar. När han sen kommer hem är det storstädning som står på schemat. En ordenlig julstädning. Vi ska vända upp och ner på det mesta här hemma samt tvätta fönsterna. Kan bli roligt om vi hjälps åt, när vi väl är färdiga traskar vi ner i källaren och plockar fram de underbara julsakerna, åh vilken härlig dag!

Här är vårt senaste köp, hehe Jag fick deala, jag gick med på en mindre gran i år, i utbyte mot att jag fick köpa en stor tomte att ha sidan om. Kompromissa kallas det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback