Jag skänker en tanke till Kajsa som ska hålla föredrag nu! You go girl ♥


Själv går jag runt och sträcker lite på benen här på kontoret. Det sägs att man ska röra sig minst en gång i timmen, men ibland glömmer man bort det helt och sen när man väl reser sig, då knakar det i princip överallt i kroppen. Enda gånger man blir påmind om det, är när blåsan skriker efter toaletten, men annars, nope.
Äh, inget vettigt här inte, istället traskar jag ut i vinterträdgården och häller upp en varm och smarrig kopp kaffe. Sen om cirkus en och en halv timme cyklar jag hem, tanken idag var egentligen att träna, för första gången på väldigt länge, men jag skuffar över den planen till imorgon, då jag såg att jag tittat fel på schemat, så imorgon, då jäklar.
Då kör jag igång igen, men först kaffe.


Kommentarer
Postat av: Lilla K

HEEEEEJ SNUTT!

Gud vad gullig du är jojo! Tack för igårkväll och du, jag hoppas med hela mitt hjärta att jag hinner hem för att gå på julmarknad med dig på söndag :)När kan vi annars baka julgodis ihopa? Ska vi samla våra systrar och baka en dag kanske? MYSIGT VA? PUSS PUSS

Postat av: Jag;

:) jaa jag också! blir med mamma och pappa också såklart, tradition ju.

JA ! KLART vi kan. Jag har skickat sms til dig och redan fått ok från liziz! jeeah! PUSS

2009-11-18 @ 14:47:34
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback