Mästerkocken

Här springer jag runt i mina (eh, Jonas) varma fårskinns tofflor. Springer mellan stekpannan och datorn. Står nämligen och slänger ihop lite kvällsmat, idag blir det spätta, remoulade och stekt potatis, mums! Jonas är iväg och tränar, och som den snälla flickvän man är, står maten redo när han kommer innanför dörren. Klockan åtta är det ett väldigt intressant på svt2, som jag måste se. Det är exakt det min kurs handlar om, så de som är nyfikna vad jag läser kan ju få en liten inblick genom programmet, Vetenskapens Värld.
Nej, hur som helst, nu pyser och fräser det i köket, dags att springa vidare.


Förresten, imorgon kommer ULLIS! Kan ni förstå? Äntligen, äntligen.
En hemma, en kvar ;)

(snodd från fejjan)


Kommentarer
Postat av: Lina

precis, en hemma, en kvar.. och jag saknar den som är kvar så mycket!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback