Mina ögon går i kors

I och med det konstaterandet, att mina ögon går i kors, stänger jag ihop böcker för kvällen. Har inte alls hunnit det jag ville, men så går det när man gör andra saker före, just för att slippa sätta sig ner med näsan i boken. Det jag skyllde på ikväll var ett underbart samtal med världens bästa Emelie, som befinner sig en timme bakåt, nämligen i London ♥
Hur som helst, hann gå igenom en sida och nu har jag fem kvar.. tills på söndag. Plus ett kapitel i boken, men boken är desto lättare, och på svenska, vilket inte de andra fem sidorna är. Äh, strunt i det. Skulle egentligen träffat tjejerna ikväll, men vad gör man. Vi ses ju på lördag, (ja då, ses vi på lördag, ja då ses vi på lördag, nåååååånstans). Nu ska jag unna mig lite varm choklad och kanske, kanske en hårfärgning, om jag orkar? MTV Music Awards bankar ju faktiskt också på tv dörren, så att slänga sig på soffan lockar också. Svårt val det där. Ha en fin kväll.


Lite sällskap är aldrig fel :)


Kommentarer
Postat av: Pongi

Själv har jag 10 kapitel i en bok, 18 kapitel i den andra och bara 1 kapitel kvar i den tredje, tills på fredag! sett mina ögon gå i kors??! + att min sköldpadda är nog fan de sämsta sällskapsdjuret :( FML haha

2009-11-05 @ 22:51:35
Postat av: Nalle

Hur kan du sä så om mig? Jag har inte gjort något!

:'(

2009-11-06 @ 00:43:44
Postat av: Jag;

haha förlåt ponte, jag antar jag tar tillbaka mitt klagomål då... förresten, tills på fredag? inte idag väl? Hahah, stackars Nalle (som jag fortfarande vill träffa)

Postat av: Pongi

till Nalle; Förlåt för att jag var otrevlig mot dig, you & me 4-ever, MEN vad har jag sagt om du använder min dator när jag inte är hemma!?!?!

Jojo; haha, som tur är det tills nästa fredag, otur dock att det är fredag den 13:e då "dudududuuum"

2009-11-06 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback