Mot stan

Väl där är det tänkt att möta upp Frida, Lina och Ullis för en mysig fika. Var någonstans har jag ingen aning, men det spelar ingen roll. Sitter här och funderar om jag ska ta något att äta samtidigt, med tanke på att jag och Jonas har bestämt att vi ska fixa mat på egen hand ikväll. Eftersom jag ska till stan, plugga kl 19 (blö, jag vill bara ha en liten, liten paus nu, men icke) och han ska träna klockan åtta, blir det att vi springer om varandra, då är det bäst att planera in sin mat själv, bra tips det där :) Äh, detta blir en bra kväll, men jag känner redan att jag kommer vara trött tidigt ikväll... efter CSI är det nog jag som stupar i säng. Gäääsp.


Kommentarer
Postat av: linus

erkänn, det blev espresso house för att frida ville ha en varm panini? eller maddes för att hon kunde nöja sig med baguetterna där

2009-11-30 @ 18:09:03
Postat av: Jag;

vilken ära att du kommenterar limpis!

hahah, det blev EH, men inte av någon speciell anledning.. tror jag. Lina och Frida satt där och vänta när jag kom :) Jag tog också en macka ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback