Precis vad jag trodde


MMMmmMMmmmHhhhh så underbart. Här sitter jag, inne på min andra kopp glögg nu. Så himla, himla gott, nu kommer jag somna gott. Slurp. Sen lär det bli en intressant morgon imorgon bitti, då Jonas har lovat att gå upp med mig 06.30 och äta en god frukost ihop. Har lovat varandra att testa havregrynsgröt. Ja, jag har aldrig testat det, inte vad jag vet i alla fall, men imorgon är det dags. Med lite mjölk och mammas hemmagjorda äpplemos ska det nog kunna slinka ner i magen. Sen återstår det och se, om jag äter den själv eller om Jonas faktiskt går upp ur sängen (han måste diska hela helgen om han vägrar och ligger kvar, höhö). Tillbaks till Criminal Minds och glöggen, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback