RAW Comedy Club

God kväll och snart godnatt. Sitter och halv tittar lite på det ovannämnda programmet, fast nu tog det slut. Och där sattes tv spelet igång, så nu visas Call of Duty på tv:n istället. På min mage ligger en spinnande katt, himla mysigt. Fast snart lyfter jag mig från soffan och tar några steg in i sovrummet istället, det är nämligen snart dags för den obligatoriska skönhetssömnen. Imorgon är det tisdag och nya tag. Har en hel del plugg, fått ny inlämningsuppgift nämligen, som ska vara inlämnad 22 december, två dagar innan julafton, perfekt, eller inte. Därför tänkte jag sätta igång tidigt med uppgiften så jag slipper sitta med den de sista dagarna, då vill jag ha julefrid och ingen stress, hoppas gruppmedlemmarna tänker likadant. Annars imorgon är det dags, jag ska äntligen ta mig tid och ork att se Twilight, ja Twilight, inte New Moon. Jag har inte sett den än, men imorgon är det då dags. Detta sker tillsammans med Ullis och Frida(och Lina såklart) i Linas fina lägenhet, men det är i imorgon det, nu är det dags för skönhetssömn.


hm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback