Vad/vem är Twilight? New Moon?

Åhej, då var det äntligen dags att hålla helg. Dagen har gått riktigt fort minsann och det tackar jag glatt för. Ikväll skulle jag egentligen på bio (new moon) med tjejerna och en del av av deras respektive, eller med med systeryster och Tony men jag struntade i det. Jag har nämligen inte sett film nummer ett än. Jaja, tjata på, Twilight hit och dit, jag har helt enkelt inte sett den än, och då känns det ganska värdelöst att betala pengar för tvåan. Hur som helst, istället sticker jag och Jonas hem till Ingrid och äter middag, då Thomas är iväg med jobbet. Två flugor i en smäll, Ingrid slipper äta ensam, vi slipper laga mat, perfekt! Jaha, med de orden sagda lyfter jag på rumpan och ställer i ordning kontorsstolen, sen cyklar jag hem. Adíos amigos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback