En wirre?

Som någon (vem?) kommenterade kan en wirre hjälpa till mot förkylning, okej tänker jag. Fast, ska jag sitta och smutta på en whiskey här på kontoret? Jag tror inte chefen hade godkänt det, eller, kanske om jag bjuder honom också? ;)
Vet ni vad som händer idag?
Jag ska äntligen komma loss och titta på en ny hoj. Min röda, älskade King blev stulen i somras och nu äntligen har jag fått pengarna både från försäkringsbolaget och cykelförsäkringen. Jag tror jag ska slå till på en likadan, för det var verkligen en toppen cykel, eller så kanske jag lägger till några slantar extra och köper en som är snäppet bättre? Fast här i stan känns det på ett sätt värdelöst, bli av med sin cykel är vardagsmat här..
Jag får ta mig en funderare. Jag tar med mig Jonas som sällskap, han får agera smakråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback