Here comes Bruuuuuuuuunoo!

Jaha, så var det tillbaks till vardagen.
Helgen som varit då? Jo en mycket skön och lagom helg.
Fredagen spenderades först tillsammans med Liziz och Toni. Vi befann oss ute på kulturnatten, tittade på lite fotoutställningar, skrev en spansk (toni gjorde) hälsning till fotografen och sist men inte minst, gick på teater. Från början var det bara meningen att visa Toni själva teatern och hur fin den faktiskt är, men sen råkade vi hamna mitt i en pjäs/föreställning och sen var vi fast, vilket faktiskt var tur. Det var roligt roligt och underhållande, då två clowner stod för underhållningen. Väl där efter kände vi oss tillräckligt kulturella och därför körde jag och hämta upp Linus för att sen köra hemåt igen, placera oss i soffan, äta äpplepaj samt spela Call Of Duty!

Lördagen var lugn och lagom även den. Började med en morgonpromenad tillsammans med Jonas. 45 minuter senare satt vi och åt nybakta bullar från Finess, drack kaffe och bara mös. Därefter väntade stan och lite andra ärende innan vi stack hem igen. Sen var det egentligen bara dags för förberedelser inför kvällen som komma. Nämligen mat och partaj hos Anna. Som vanligt, som den tidsoptimist man är, var jag alldelels för sent på allting. Hur lyckas man? Här har man suttit hemma halva dagen och planerat, men sen fan kan man inte hålla koll på något alls? Halv sju var det dags, strax efter sju ramlade vi in oss Anna. (Fint folk kommer sent?) Hade en super trevlig kväll och tack igen, Anna hjärtat!

Söndagen aka slappdagen var precis som den ska vara. Lugn och skön. Sov ut och tog det lugnt, innan vi körde iväg för att fixa lite saker hos mamma&pappa, samt handla lite inför kvällen. Runt fyra tiden hämtade vi upp Jonas och Pontus och körde vidare ut mot idrottshallen där innebandy stod på schemat. En rolig och spännande match som Falcons vann tillslut, hurra. Sen hem, blanda ihop sakerna till hemmalagade hamburgare, skivade lite grönsaker, stekte hamburgarna sen var det dags för kvällsmat innan jag somnade gott i Jonas knä runt halv tio tiden, haha. Fan, jag kan aldrig, aldrig hålla mig vaken under filmen. Igår var det nya Wallander som gällde, men som sagt, en halvtimme in i filmen var det kört.
Jaha... det var väl helgen och idag är det måndag. Ny vecka, nya tag. Hej hopp.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jojojojojo. Du har koll på när Lejonet spelar va? Haha!

Postat av: Jag;

hahah lejonet? vet bara att de spelade igår, om jag inte har helt fel, men jag har inte deras schema i huvudet, hahaha! sorry :)

2009-10-12 @ 15:53:06
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

haha jag är knäpp =)

2009-10-13 @ 12:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback