"Kör ett varv till, jo, jag lovar" "Luco!"

Nejdå, jag har inte gått under jorden. Däremot har jag varit väldigt, väldigt upptagen hela helgen, därav frånvaron. Hur som helst, jag är back on track, så godmorgon!

Kort sammanfattning?

Fredag:
Det var äntligen dags för David Guetta nere på Slagthuset i Malmö. Som
älskade K också skrivit var allting runt om själv konserten en jäkla flopp. Kön, vakterna, dörrpersonalen, dörrvakterna, ja näst intill allt. Och hur fan kan man bara sälja glasflaskor? Detta resulterade såklart i glas ÖVERALLT. Guetta var precis som jag anade, grym! Verkligen grym, men fan, allt det runt om sänker hela kvällen drastiskt, hur som helst. Jag har sett och hört honom, det är det som räknas just nu, haha.

Lördag: Uppe med tuppen, 11,00, eller ja nästan, det kändes så med tanke på att man trilla ner i sängen runt halv fem på fredagnatten/lördagmorgonen. Iväg och bytade däck på både vår och Lindas bil, för att sen köra till Thomas och Ingrid och avnjuta en smarrig frukost/lunch/brunch. Sen var det hemåt igen och dags för nästa stopp, nämligen Carina, där det bjöds på överraskningsmiddag för bästa mammsen. Supergod mat och trevligt sällskap, och ännu en sen kväll.

Söndag: Vaknade med en tratt i huvudet. Det är nämligen så att Svante är lite sjuk och får därför gå runt med tratt runt huvudet och eftersom han brukar dela kudde med mig, vill han göra det även nu, med eller utan tratt. Sen satte jag mig och plugga en stund, läste igenom några kapitel.
Klockan tre stack vi till mamma och pappa för att se Manchester United vinna över Liverpool, men tji fick vi, attans. Sen bjöds det på god middag och sällskap i form av farmor, syster, toni, och vi såklart. Sen begav vi oss hem, på med myskläderna sen blev det soffan resten av kvällen, tittandes på Parlamentet, Vem kan slå Filip och Fredrik följt av den roliga serien med nördarna...åh, vad heter den, någon som vet?

Därmed var helgen avklarad och nu sitter jag här i kontorsstolen igen, glad och blöt på benen eftersom jag, optimisten inte trodde det regna och därmed struntade i allt som heter regnskydd. Fast jag är glad ändå, för denna vecka är bara fyra-dagars vecka, på fredag är vi lediga, woohoo!

Kommentarer
Postat av: malin

baby boo, har jag glömt en sminkborste hemma hos dig? En smal svart från make up store, den ligger nog i nåt plasthölje? mad lovin

Postat av: Anonym

haha det är ju knappast min blogg det där

2009-10-26 @ 14:50:34
Postat av: Jag;

inte vad jag har hittat än? Jag ska kolla igen!

hahaha var kom den ifrån? puss

2009-10-26 @ 16:09:40
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

Jag hälsade på min turkiska, biologiska släkt för första gången! Så det var supermysigt :)

2009-10-26 @ 16:13:50
URL: http://adawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback