Snart är det dags för roadtrip

En orkidé, en fin vit kruka och värmeljus fick följa med hem från Ikea. Att man aldrig kan hålla fingrarna i styr, attans. Jag ska verkligen försöka spara lite pengar då vi ska iväg till Malmö och shoppa snart, då ska jag unna mig massor, bland annat en ny och fin vinterjacka. Aja, nu slank tankarna iväg.
Nu sitter jag här ihopkrupen i soffan tillsammans med Jonas. Vi har hittat en intressant dokumentär på kanal 9, så vi har fastnat framför tv. Tänkte alldeles strax fixa kvällens dos av varm choklad. Det har blivit lite som en kvällstradition, då det börjar bli riktigt kyligt i lägenheten, men mysigt är det. Nu är reklamen slut, ha en fin kväll.
                                                              ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback