Vilken härlig kväll


Som vanligt orkar jag inte sitta vid datorn på kvällarna eftersom jag sitter och stirrar in i dumburken ungefär sju timmar om dagen, vilket jag tycker räcker gott och väl. Där är väl också anledningen till varför jag alltid måste skriva om gårdagens händelser i dagens första inlägg. Äh skit samma, det är inget av intresse.
Kvällen igår som sagt, var toppen. Toppen, toppen och åter toppen. Kajsa hjärtat som fick sluta tidigare kom till mig vid sju tiden. Jag som planerat att baka en kaka innan hon kom fick planera om lite, så hon fick hjälpa till istället. Sen blev det då kaka, te, chokladskorpor och massa snack, samt pyssel. Detta pyssel som vi pratat om hur många gånger som helst, blev äntligen av.  Vi satt där med ungefär 300 bilder var, pennor, fästkuddar(ÖB:s skit fästkuddar, idag går jag till Bokia!), musik och Svante sittandes ovanpå kylskåpet, vakandes över oss. Nej, det var verkligen en toppen kväll. Vid elva tiden lämna Kajsa hemmet och inte långt där efter var jag färdig och dök ner i bingen och ja, här sitter jag nu...välkommen fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback