Dags för förändring

Nu har jag packat ner lite passerade tomater och pesto, som får bli mina och Liziz ingredienser till middagen ikväll. Pasta och en enkel tomatsås, det sitter aldrig fel. Så kvällen spenderas nog där, för här hemma har jag inte mycket att göra då Jonas ockuperar tv:n i princip hela tiden ;) Varje gång han handlat ett nytt tv spel är han ganska osocial, men det gör ingenting, jag tycker om honom ändå. Hos Liziz ska jag äntligen få färgat håret också... har köpt en ljusbrun färg som jag hoppas blir bra. Är lite nervös faktiskt, men annars får jag bara boka en tid och punga ut (alldeles för mycket) pengar så en frisör kan fixa till det. Äh, nu ska jag inte vara sån, positivt tänkande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback