Radio rubrik, titel: My love

Snart lunch, snart lunch!
Som vanligt sitter jag här med en mullrande mage som skriker efter mat. Skriker är väl att ta i, men hungrig är jag, och det är som tur är, bara 25 minuter kvar. På menyn står en smarrig varm macka med kyckling, sallad, ost, caesardressing och grönsaker, hemmalagad!
Jaha, vad annars? Det händer inte särskilt mycket för tillfället. Jobbet rullar på och vardagen likaså, men jag gillar det. Jag gillar läget helt enkelt.
Nej, nu ska jag återgå, men först ska jag försöka få tag på Emelie, ska försöka fjäska till mig hennes hjälp eftersom jag måste färga om håret, det blev inte riktigt som jag ville, så nu får vi göra om det. Emelie, call me! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback