Soulmate



Gårdagens uppdatering bara försvann. Jag struntade i det helt enkelt. En slöare och mer härlig söndag får man leta djupt efter. Dagen var perfekt.

Åter till nuet, hej måndag!
Sitter här och är mätt och belåten. Dricker söt lakrits te, som smakar som godis och smaken sitter kvar länge, länge i munnen, smarrigt värre. När arbetsdagen går mot sitt slut vet jag inte vad som sker. Om Jonas inte redan gjort det, blir det i alla fall veckohandling. Om han redan gjort det? Då vet jag inte alls, hem, laga mat och slänga på mig mjukis byxor?
Ja, det låter som en plan.


Kommentarer
Postat av: Lina

ohhh var hittar man det teet?:)

Postat av: Jojo

på Citygross såklart! Friggs :)

2009-09-18 @ 08:29:26
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback