Tisdagkväll

Jag och mina pyjamas byxor, vi trivs tillsammans. Som vanligt vid denna tiden har jag hoppat i de och det är lika skönt varje gång. Med Ullis på msn och Jonas sidan om blir tisdagskvällen ännu lite bättre. Inte varje dag jag lyckas vara inne på msn samtidigt som Ullan gullan, eftersom hon slutar sent och då brukar jag oftast ligga och snuffa i sängen. Vad har mer hänt denna afton? Jag har lagat korv stroganoff, mumma! Det är verkligen en favorit här hemma i vår lilla familj, sen har kvällen varit lugnt. Har precis placerat mig i soffan efter att ha suttit i köket och finslipat ytterligare på Dannis tavla. Den börjar verkligen ta sig Dannis. Snart så! Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge!
Nu tänker jag fortsätta denna tisdag kväll med att måla naglarna, heja på Arsenal bara för husfridens skull sen väntar sängen om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback