catch me if you can

Otroligt vad livet kan vända på några millisekunder. Nu har jag i alla fall avklarat ännu en tisdag och nu är det 17 dagar till långhelg och "bara" 49 dagar till min efterlängtade semester. Det ska bli så skönt!
Efter jobbet har jag hunnit med den traditionella tisdagssysslan, nämligen tipsrundan med farmor och sen har jag, mamma och pappa varit på lasarettet.
Nu har jag kommit innanför dörren och på spisen väntar en alldeles förträffligt god korv stroganoff som Jonas kokat ihop. Efter det får det bli en kvällspromenad, skönt att komma ut och rensa tankarna, om så bara för en liten stund. Jag hoppas få med Jonas också, aldrig fel med sällskap.
                                                              ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback