CONVERSE ELLER INTE CONVERSE

Vilket jobbigt beslut jag måste ta, haha. Jag beställde ett par grå, fina converse från La Redoute för ett tag sen, med en rabatt kod på 50%, vilket gjorde att skorna var alldeles lagom i pris. Jag fick ett leverans meddelande att "skorna" fanns ute på Kvantum, men icke. Det enda jag fick var en sketen katalog och ett brev med texten "Tyvärr har din produkt blivit slutsåld, vi beklagar detta och ger dig 100:- rabatt vid nästa köp". Nästa köp? Aldrig i livet. Jag väntade över en månad, skrev mail med kundservice och frågade om skorna och fick svar att inom tio dagar skulle skorna levereras, in my ass. Nu sitter jag här, utan mina grå fina skor, och funderar på om jag ska lägga 700:- för att köpa ett par ändå. Ska iväg till Center Syd med mamma, så jag får se vad magkänslan säger när vi väl är där.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kram

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-07 @ 22:58:02
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback