FREDAG

Nu har vi precis placerat ändan i soffan efter en väldigt effektiv fredagkväll. Direkt efter jobbet stack jag iväg och träna och jag är mäkta imponerad av mig själv, man kan verkligen om man bara vill. Sen hem och duscha för att sen tuffa vidare ner mot City Gross och inhandla ingredienser till vår kaka som vi lovat stå för inför morgondagens middag. Nu är vi precis klara och vi är hel nöjda med kakan. Jonas är helt lyrisk! Nu blir det soffan och Batman Begins innan vi kryper ner i sängen och laddar om batterierna. Imorgon blir det en runda ner i stan, solning och sen, äntligen, är det dags för hemmapremiär, Landskrona BoIS - Degerfors, heja BoIS!

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktiga ni är! Ser fram emot att smaka på den omtalade kakan imorn :o)

2010-04-09 @ 22:18:38
Postat av: Jag;

Den blev verkligen superfin! Nog aldrig gjort en så fin kaka. Jonas: " den ser exakt likadan ut, och smaken är EXAKT likadan" haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback