NEVER GIVE UP?

Jaha, lördag morgon. Jag skulle landat i Barcelona för 40 minuter sedan, istället sitter jag i pyjamas som alla andra lördagar. SUCK! Ja, med andra ord, mitt plan är inställt och jag kommer inte iväg och det suger. Jag vaknade i natt runt fyra och fick för mig att mitt plan inte var inställt och fick panik. Jag sprang och startade datorn och gick  in på flygbolagets hemsida men där fick jag det svart på vitt. CPH - BCN cancelled. Jaha, det var det. Jag är jätte ledsen över det, jag behövde verkligen den här resan och jag behövde verkligen träffa grabbarna, men jag antar jag får göra det bästa av situationen. Har ni tips på hur jag kan få Landskrona att kännas som Barcelona? Mitt första försök börjar 14.00 då jag bytar ut Camp Nou mot en match på Ulkavallen, det är ju nästan samma sak, eller? BLÖÖ! Äh, orkar inte sitta här, jag vill sitta i Barcelona och ha picknick, precis som vi hade bestämt...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

SV: Hej, jag planerar att sälja dem på bloggen månaden ut. Sen går jag över till att sälja dem på tradera igen, för där får jag mer betalt för dem ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback