ÖRK!!

"Gemensamt för alla arterna är vingarna, som består av hud utspänd mellan kroppssidorna och armens förlängda fingrar, utom tummen, som hos flertalet arter är fri och försedd med en klo"

Vet ni vad ovanstående mening förklarar? En fladdermus.
Och vet ni vad vi hade på vår balkong i går kväll? EN FLADDERMUS.
En vidrig sak som gjorde ett märkligt ljud och skrämde skitet ur både mig och Jonas. Det värsta är att vi inte vet var den är. Vi smällde igen balkongdörren efter vi upptäckt vad det var och när vi vakna i morse låg den inte kvar. Vilka töntar vi är egentligen, men det ryser i hela min kropp och jag totalvägrar att öppna dörren. Som det ser ut nu får mamma och pappa, eller Thomas och Ingrid komma och hjälpas oss, för "mannen" i huset är minst lika rädd som mig, haha

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha och mannen i huset är van vid att ta döda människor, men en liten, liten fladdermus kan han inte ta :o) hihi

2010-04-13 @ 17:14:05
Postat av: Linda

Haha och mannen i huset brukar hämta döda människor, men en liten, liten fladdermus kan han inte ta :o) hihi

2010-04-13 @ 17:17:50
Postat av: Jag;

haha precis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback